Reklamace - jak na to?

Dbáme na vysokou kvalitu našeho zboží. Spolupracujeme s dodavateli, u jejichž výrobků je reklamace velice výjimečná.
Například u značek Compactor, Rolser, Hugo-Frosch, Elletipi a Rossignol vám nabízíme záruku okamžité výměny zboží
.

V případě, že se u zakoupeného zboží objeví závada, postupujte prosím podle následujícího reklamačního řádu:

Při zjištění nedostatku u zboží neodkládejte uplatnění jeho reklamace. Čím dříve nás s problémem seznámíte, tím dříve svou chybu napravíme. Ze zákona tato doba činí 24 měsíců od převzetí zásilky.

Pozor, záruka se nevztahuje na zboží:

  • roztržené, prořezané, propálené či jinak mechanicky poškozené
  • poškozené použitím v rozporu s dodaným návodem k použití či běžnými zásadami používání daného zboží
  • poškozené přírodními vlivy
  • poškozené neodborným servisem
  • s prošlou záruční lhůtou v den jeho předložení k reklamaci

Popis závady, požadavek způsobu jejího napravení a své kontaktní údaje nám odešlete poštovní či elektronickou formou nebo zboží reklamujte přímo na prodejně. Dále je nutné prokázat, že zboží bylo nakoupeno v našem e-shopu, nejlépe dokladem o koupi.

Přehled požadavků Žádosti o reklamaci:

  • označení reklamovaného zboží
  • přesný popis závady, jejích projevů, případně příčiny jejího vzniku
  • požadavek způsobu vyřízení reklamace
  • datum nákupu zboží, číslo faktury (dokladu o zaplacení), kopie faktury
  • vaše adresa a telefon

Kontakty pro uplatnění reklamace:

  • kamenná prodejna:
    Pro rychlé vyřízení nás můžete po předchozí tel. dohodě navštívit přímo našem centrálním skladu: Veselka 48, Olbramovice, 259 01. Tel. 773 111 269
  • poštovní adresa:
    Balíček s reklamovaným zbožím a potřebnými údaji zašlete na adresu: DOKOSE.CZ, NIKARO s.r.o.,Veselka 48, Olbramovice, 259 01
  • e-mail:
    Vyřiďte vše z pohodlí domova přes e-mail: obchod@dokose.cz. Do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE.

Lhůta pro vyřízení reklamace běží ode dne předání závadného zboží nám či na místo určené k jeho opravě. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu a jako ze škatulky, dbejte však na jeho dostatečné ochranné zabalení, čistotu a kompletnost. Reklamované zboží zákazník zasílá na své vlastní náklady.

O reklamaci jsme povinni rozhodnout do 3 pracovních dnů, případně v této lhůtě nařídit nutnost dalšího odborného posouzení. Reklamaci, odstranění vady a vaši spokojenost obstaráme nejpozději do 30 dnů od data jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na potřebě delší lhůty. Dojde-li k překročení této doby, máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Záruka za jakost bude prodloužena o dobu do konečného vyřízení reklamace nebo do doby, kdy je kupující povinen si své opravené zboží vyzvednout.

Od 1. 2. 2016 je možné k řešení sporů využít také mimosoudní cestu. Více v obchodních podmínkách ZDE.

O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo SMS dle vašeho přání.

Váš tým www.dokose.cz

Affiliate program

Telefonické objednávky: +420 773 111 269 Telefonické objednávky:
+420 773 111 269
Infolinka: +420 777 864 634 Infolinka:
+420 777 864 634
Kontaktujte nás e-mailem: obchod@dokose.cz Kontaktujte nás e-mailem:
obchod@dokose.cz

© Copyright 2004-2022 Dokose.cz | webdesign 2bcreative.cz
NIKARO, s.r.o. - Dokoše.cz, Veselka 48, 259 01 Olbramovice - Votice, ČESKÁ REPUBLIKA

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.